افسوس!
من مردهام
و شب هنوز هم
گوئی ادامهی همان شب بیهوده است..!
#فروغ_فرخزاد
از من جز این دو دیدهی اشک آلود
آخر بگو،چه مانده که بستانی؟
ای شعر،ای الههی خونآشام
دیگر بس است،این همه قربانی...
#فروغ_فرخزاد
ای بهار، ای بهار افسونگر
من سراپا خیال او شده ام
در جنون تو رفته ام از خویش
شعر و فریاد و آرزو شده ام
#فروغ_فرخزاد
تمام روز را در آینه گریه میکردم
بهار، پنجرهام را
به وهمسبز درختان سپرده بود؛
تنم به پیلهی تنهاییم نمیگنجید…
#فروغ_فرخزاد
درود فراوان بدوستان...
ما را در سایت درود فراوان بدوستان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15